Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156 1.9 jtd -Има едно прИдърпване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не бе с 1500-до 2000 чук си работат е комшията има брава 105 жтд с 1500 няма никво придърпване
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #17
      на първа е карай с колкото искаш оборота , но от втора на татака непадай под 1800-1900 оборота. по малко вибрации има в купето и колата си е в обороти и си върви гладко и приятно и е готова да се истреля. мойте приятели например ми се чудят защо карам на втора в града. ми много просто. мойта кола неможе да върви на трета с 30.поне на мен така ми е по комфортно
      SandoOne ако ми испляскаш някаф малоумен коментар на тва което съм писал щи тегла майните вече.

      Comment


      • #18
        Няма малумни коментари сякаш не съм карал печка да незнам съгласен за 1800 - 900 става да! .
        Last edited by SandoOne; d.m.y г., 16:45.
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Точно така само ако искаш да подържаш една скорост и тогава почва да придърпва...при мен това го прави точно на 2000 не можеш да ги държи или отпускаш газта и натискаш...
          и при мен е така колега не е нормално. ама си я карам така ще видим след ремап как ще е и после ще го мислим
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2003 facelift2 1.9jtd 115Hp++
          Opel Corsa B 1.4 60hp
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD 136hp+ 6 speed gearbox 2000г. Ex
          Ford Escort 1.8 D 60Hp 1992г. ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Не казвам че се мъчи като си на 3000, но казвам че просто не виждам смисъл да държиш 3000 и нагоре обороти на 2 и 3!!!
            Точно пък обясни как се мъчи мотора като го караш на 2 или 3 с 1500 оборота само това ми обясни...
            Обясненията ще ги даде някой по-компетентен от мен.
            Най-просто казано след 1800об. турбото започва да надува.
            Дали е с 1200 или с 1500об. на равно и при спокойно каране, колата просто си върви.
            Най-лесно ще се убедиш в написаното от мен като започнеш да караш по планински път.
            Т.е. искачване със завои. Там когато колата падне под 1800-2000об. тяга почти няма, на 2, 3, 4-та скорост например.
            На по-новите автомобили, които са с филтър за твърди частици при каране по-дълго време, градско с 1200-1800об. започва да им свети лампата, че филтъра им се задръства.
            Не, че и наще не се задръстват, самоче при нас няма кво да светне и да ни подскаже, че трябва да се по-продуха.........
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              има логика. от както е карам в обороти не пуши толко. в ниски обороти къдет турбото не е завихрило на макс кат дам повече газ и вместо да върви почва само да пуши отзад

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                на първа е карай с колкото искаш оборота , но от втора на татака непадай под 1800-1900 оборота. по малко вибрации има в купето и колата си е в обороти и си върви гладко и приятно и е готова да се истреля. мойте приятели например ми се чудят защо карам на втора в града. ми много просто. мойта кола неможе да върви на трета с 30.поне на мен така ми е по комфортно
                SandoOne ако ми испляскаш някаф малоумен коментар на тва което съм писал щи тегла майните вече.
                Така на под 40 на 3 не можеш да караш това е ясно, но на 2 и на 3 можеш да я караш и без натисната газ без да придърпва т.е. си на 850 оборота Затова че аз лично съм тествам не само с един дизел при 1500 оборота на 2 и 3 се държи чудесно...

                Първоначално публикувано от bangelbg Покажи съобщение
                и при мен е така колега не е нормално. ама си я карам така ще видим след ремап как ще е и после ще го мислим
                Затова също казвам че я държа на 1500-1750 не на 2000 или повече...Това е когато шофирам нормално...

                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Обясненията ще ги даде някой по-компетентен от мен.
                Най-просто казано след 1800об. турбото започва да надува.
                Дали е с 1200 или с 1500об. на равно и при спокойно каране, колата просто си върви.
                Най-лесно ще се убедиш в написаното от мен като започнеш да караш по планински път.
                Т.е. искачване със завои. Там когато колата падне под 1800-2000об. тяга почти няма, на 2, 3, 4-та скорост например.
                На по-новите автомобили, които са с филтър за твърди частици при каране по-дълго време, градско с 1200-1800об. започва да им свети лампата, че филтъра им се задръства.
                Не, че и наще не се задръстват, самоче при нас няма кво да светне и да ни подскаже, че трябва да се по-продуха.........
                Да така си е, но не ли по-добре да мислиш как да опазиш двигателя и турбото като го използваш нормално, отколкото да мислиш за един прост катализатор!!!
                И аз винаги всяка вечер някой се бърка да ми пуска левия мигач и тогава сменям на 4000 и продухвам всичко, затова е нормално поне един път на ден една резачка Но през останалото време е добре да мислиш за двигателя не за катализатора
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  абе от кола до кола има разлика. мойта например с 1500 оборота като е карам ми дразни. има едно такова тресене леко и не отговаря хубаво на натискането на газта и затова е карам с 1900-2000 оборота, но карах 2.4 на един познат и там го нямаше тва. тръгвам и веднага втора и след малко трета и все едно карам бензин. не притриса за да иска по малка предавка.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение



                    Да така си е, но не ли по-добре да мислиш как да опазиш двигателя и турбото като го използваш нормално, отколкото да мислиш за един прост катализатор!!!
                    И аз винаги всяка вечер някой се бърка да ми пуска левия мигач и тогава сменям на 4000 и продухвам всичко, затова е нормално поне един път на ден една резачка Но през останалото време е добре да мислиш за двигателя не за катализатора
                    Да кажем, че караш с 1400-1500об. на 4 скорост в града, спокойничко. Виждаш светофара зелен, решаваш да го хванеш, подаваш газ.........мислиш ли, че двигателя ти не се чуди КВО СТАА ся............
                    Тия коли са направени да вървят с турбо а не без него.
                    Не е ли нагъчило турбото, умряла работа. Между 2000-3000об. мисля че се чувства най добре.
                    Ако просто си караш, даже и с 1000об. не би трябвало да има проблем, т.е. придърпване, но си далеч от истината, че мотора се чувства добре.
                    Не е ли нагнетило турбото изгарянето не е достатъчно добро, водата и маслото също циркулират по-слабо...................а бе факторите са доста........
                    Май малко пооспамихме........... ма дано да сме били полезни с нещо?
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Да кажем, че караш с 1400-1500об. на 4 скорост в града, спокойничко. Виждаш светофара зелен, решаваш да го хванеш, подаваш газ.........мислиш ли, че двигателя ти не се чуди КВО СТАА ся............
                      Абе явно при вас с 1.9 е така...при мен 2.4 ЖТД нямам никакви проблеми на 1500 оборота на 4 е 60 км/ч...Ако толкова много бързам имам 3
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Абе явно при вас с 1.9 е така...при мен 2.4 ЖТД нямам никакви проблеми на 1500 оборота на 4 е 60 км/ч...Ако толкова много бързам имам 3
                        Логично мотора е по-голям и ненатискаш педала толкова
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #27
                          Не е от мотора моита го прави предърпването,а адин приятел има същата и няма никакво предърпване

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nikividinov Покажи съобщение
                            Не е от мотора моита го прави предърпването,а адин приятел има същата и няма никакво предърпване
                            Ето това е точно казаното...
                            Мойта на днес точно заради тази тема я пробвах на всички предавки я пробвах да я карам без газ на 850 оборота и си върви перфектно без грам на придърпва или клати...дори и на 5! Явно зависи от колата, коя колко е пазена и как е карана...
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              и аз съм карал 2.4 и го няма това. само при 1.9

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                                и аз съм карал 2.4 и го няма това. само при 1.9
                                Значи проблема се разреши
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X